Var ledare!

Hej! I helgen ska jag iväg på läger med vinterkonfirmanderna, som ledare. Lägret börjar imorgon, på KU och sedan träffas vi lördag morgon, åker iväg och sover över någonstans och åker sedan hem på söndagen. Jag tycker det är kul att vara ledare, för då ser jag hur jag var själv för ett år sedan. Kan se att jag blivit mycket mognare och allting + att jag börjat tro på gud. Jag kommer ihåg att när jag var konfirmand så var det väldigt skönt och tryggt på något sätt att ha alla ledare med sig. Jag vet inte riktigt varför, men det skulle vara tråkigt om det bara var de "'äldre" med. Så försök få med många ledare till era läger, det blir verkligen kul för konfirmanderna.
Jag hade tänkt att skriva mer, men jag kan verkligen inte för min bror var egentligen inne på datorn...
Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0